Facebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook Layouts



Make Facebook Glitter Words />

La haulawala quwwata illa billa hil aliyyil azim...Knowing Is Not Enough, We must Apply & finally, Willing Is Not Enough,We Must Do..

Lirik Lagu (13) Resepi (3) si cilik (20) TINTA HATI (37) utama (24)

Followers

Monday, March 15, 2010

Memancing





Hobi sekeluarga berkongsi bersama ialah memancing...Sampaikan adik aku si Edzsya tu pun suka memancing.Apatahlagi bila dapat port baik punya....
Angah pun seronok sangat bila dapat ikut pergi memancing.Cuma bimbang juga aku kerana sungai ni teramatlah dalamnya.Kawasan ini pula banyak ditempatkan sangkar ikan.Bimbang kalau-kalau terjatuh kat celah sangkar..Nauzubillah.
Sedang seronok memancing tiba-tiba angah hilang!Kalut dan panik aku juga abang.Dah nak menangis rasanya.panggil pun angah tak menyahut.Aku tinjau dalam air.dengan harapan takde kat situ!
Lepas hampir 10 minit pencarian berakhir...
Rupanya angah menyorok bawah katil buruk yang ada atas rumah sangkar tu.Syukur!
Lepas peristiwa tu,surelah mata aku tak lepas memandang angah.Kak long pun sama yang asyik celupkan kaki dalam sungai!
Leka kami memancing kat situ dan banyak juga ikan yang dapat dipancing.
Cuma sekarang rumah rakit tu dah takde lagi.Dah dihanyutkan ombak sewaktu ribut tempohari.
Hilanglah satu port yang best......
Daisypath Anniversary tickers

.

Thank You
Egic’98