Facebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook Layouts



Make Facebook Glitter Words />

La haulawala quwwata illa billa hil aliyyil azim...Knowing Is Not Enough, We must Apply & finally, Willing Is Not Enough,We Must Do..

Lirik Lagu (13) Resepi (3) si cilik (20) TINTA HATI (37) utama (24)

Followers

Monday, March 15, 2010

Bercuti ke perak


Perjalanan pulang dari perak,ada satu tempat yang aku teringin nak singgah.
Destinasi yang sangat menerujakan aku dan keluarga untuk pergi bercuti tentulah cameron highland.Disamping suhunya yang nyama,sejuk dan segar,ada salad yang ranum dan manis untuk dimakan..nyum...nyum..
Tapi ada satu tempat yang kalau aku pergi rasa macam taknak balik dah....
Mana lagi kalau bukan melewati kebun ros..bunga kesukaan aku.Tapi sayangnya waktu aku sampai taman ros tutup!Sedihnya tak terkira..huhu...Dapat cium jugak bunga ros tapi bunga yang dijual dekat pasar tepi jalan di sana.Apalah nasib...
Kalau nak pergi pagi esok pun tak boleh sebabnya destinasi sebenar kami ialah ke kuala lumpur.
Tak dapat melawat taman ros,kami ke ladang teh.Sedap teh panas yang diminum sambil menikmati pemandangan yang indah dan nyaman.Tapi bila melangkah masuk ke ladang teh sesuatu yang aku sangka indah sangat rupanya tak seindah pandangan dari jauh.Dari jauh memang nampak cantik dan tersusun,bila sampai dekat..haha...'ini ke pokok teh?'.
Apapun angah dan kaklong seronok dapat pegang daun teh.

Ini pula gambar ketika dalam perjalanan ke perak melalui kenyir ke simpang pulai.
Singgah di santuary gajah.Nama gajah ni ialah suria.Angah dan kaklong taknak bergambar dengan gajah.Takut........
Aku pun sebenarnya takut juga tapi buat-buat berani.
Mana taknya gajah ni bukannya jinak sangat.Nak pegang ni pun ada pemantau kat belakang tu.Tengoklah saiz kaki gajah tu,seram dibuatnya.
Angah dengar aje suara gajah dah cabut lari!
Kaklong pula tengok dari jauh je....
Daisypath Anniversary tickers

.

Thank You
Egic’98