Facebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook Layouts



Make Facebook Glitter Words />

La haulawala quwwata illa billa hil aliyyil azim...Knowing Is Not Enough, We must Apply & finally, Willing Is Not Enough,We Must Do..

Lirik Lagu (13) Resepi (3) si cilik (20) TINTA HATI (37) utama (24)

Followers

Thursday, July 1, 2010

home sweet home

Pagi-pagi lagi huby mengangkut kayu dari belakang rumah untuk di potong dan dicantikkan.Projeknya ialah mengindahkan halaman rumah kami yang kering kontang.Selalunya hari cuti kami ni tak lekat kat rumah...ada je destinasi yang kami nak tuju.Tapi lama2 bosan jugak..rumah juga tempat rehat dan mencari ketenangan yang paling baik.....
Inilah hasilnya kolam ikan kami...dah 90% siap.Setelah penat mengutip batu kat jeram2 yang ada...Semoga halaman cinta kami akan jadi tambah indah...walaupun kami berdua main hentam buat jek...maklumlah buat kerja di luar bidang kami...
Bekerjasama mengindahkan halaman rumah....projek yang sekian lama dirancangkan tapi sekarang baru berjalan....baru lulus...hehhehe...
Tengoklah si angah tu....nak tolong sangat.Ibu bukannya tak bagi angah tolong tapi takut nanti pisau makan tangan...

Aku suka sangat bunga ros....cantik dan wangi.Dek kerana terlalu gemar jadi aku penuhkan laman rumah aku dengan menanam ros.Aku sedang membina laman ros bersama huby...bunga-bunga cintalah katakan.....
Kat laman tu aku dan huby akan dirikan pondok rehat beratapkan pohon ros....wah...mesti cantik.Nanti dah siap aku akan uploadkan gambar kat sini dan akan bercerita pula tentang waktu santai kami dipondok ros....tunggu tau..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

.

Thank You
Egic’98