Facebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook Layouts



Make Facebook Glitter Words />

La haulawala quwwata illa billa hil aliyyil azim...Knowing Is Not Enough, We must Apply & finally, Willing Is Not Enough,We Must Do..

Lirik Lagu (13) Resepi (3) si cilik (20) TINTA HATI (37) utama (24)

Followers

Sunday, July 4, 2010

indahnya setiap kenangan...



Tanpa sedar....dah hampir 10 tahun hidup bersama membina bahagia...
Sepanjang tempoh itu..betapa banyak tawa dan tangis kita lalui bersama.

Aku masih ingat sewaktu kita mula2 diijabkabulkan...kita tak punya apa2 pun kecuali berbekalkan kasih sayang yang telah bertaut erat.
Sehinggalah lahirnya cahaya mata pertama..kita miliki sebuah motorsikal.Kau bawa aku dan najihah kemana saja yang aku mahu dengan motor tu...
hmm...indahnya waktu tu...kita sangat bahagia dalam kesederhanaan.
Aku masih ingat kita bertiga kehujanan sewaktu balik dari Terengganu pada malam hari.Seronok walaupun kesejukkan...najihah pula lena tidurnya diantara kita berbungkus baju hujan yang aku jahitkan khas untuknya.
Kita selamat sampai kerumah meskipun dalam keadaan basah kuyup.

Sewaktu Najihah berusia setahun...kita beli sebuah kereta walaupun hanya kancil...tapi memadailah untuk kita bertiga.Dengan kereta itu kita sama-sama terokai dunia yang luas ni....semua tempat kita pergi..
Sehinggalah Najihah berusia 5 tahun...lahirlah Ahmedi Nejad yang hensem lagi comel.Bertambah mekarlah kasih sayang dalam rumahtangga kita.
Tuah lahirnya Nejad,kita dapat berpindah ke rumah sendiri dan dapat tukar kereta baru.Biarpun masih sederhana tapi kita sangat bahagia dan bersyukur.

Kini....anak-anak telahpun membesar dengan sempurna.Kasih abang pada sayang juga tak pernah berbelah bahagi...Aku sungguh bahagia.
Ketika aku gembira,duka,kesakitan....semuanya sentiasa ada di sisiku..dan mengambil berat,aku sangat bersyukur.....

Tiada apa yang aku harapkan..kepada Ilahi ku panjatkan doa..
Semoga kasih sayang terus mekar mendampingi kita..semoga rumahtangga mendapat redha Ilahi dan bertemu pula di negeri yang abadi...Aminn

1 comment:

Anonymous said...

amin....semoga tautan kasih kita senantiasa mekar dan diberkati Allah swt.....moga kita tergolong kedalam orang2 yang soleh....

Daisypath Anniversary tickers

.

Thank You
Egic’98