Facebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook Layouts



Make Facebook Glitter Words />

La haulawala quwwata illa billa hil aliyyil azim...Knowing Is Not Enough, We must Apply & finally, Willing Is Not Enough,We Must Do..

Lirik Lagu (13) Resepi (3) si cilik (20) TINTA HATI (37) utama (24)

Followers

Wednesday, August 4, 2010

saat memiliki cinta

Ketika bertautnya dua hati
Tertunduk mengiyakan cinta
Yang nyata ada pada adam hawa
Lantas bersemadilah rindu sayang
Dan akad menyucikan ikatan
Menjadi lambang indahnya Islam
Tatkala itu..aku milikmu
Dan aku memilikimu..
Walau berbahasa antara insan kepada insan
Tapi yakinlah janji tuhan
milik memiliki sampai ke negeri abadi..
Kau cinta aku..
aku cinta kamu...
Namun tanpa cintaNya kau dan aku tiada
Suburlah kasih kita kerana cintaNya
Cintailah aku kerana mencintaiNya
Bahagialah mahligai kita kerana rahmatNya
aku tanpamu...
Kau tanpa aku...
Kita tanpa Nya...
Bagai layang-layang terputus talinya...
Saat memiliki cinta ini
Selalulah berada dalam cintaNya
Agar cinta kita bertemu kelak disana...........

2 comments:

Anonymous said...

sjdhsdjsfg

mohd akmal said...

semoga bahgia kekal abadi....

Daisypath Anniversary tickers

.

Thank You
Egic’98