Facebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook Layouts



Make Facebook Glitter Words />

La haulawala quwwata illa billa hil aliyyil azim...Knowing Is Not Enough, We must Apply & finally, Willing Is Not Enough,We Must Do..

Lirik Lagu (13) Resepi (3) si cilik (20) TINTA HATI (37) utama (24)

Followers

Wednesday, August 11, 2010

saat kau terlantar derita.......



Saat sayangku terlihat kesakitan yang amat sangat...hanya Allah saja yang tahu bagaimana perasaan hati ini yang sedih sayu pilu...tak dapat aku ungkapkan dngan kata2.Hanya kepada Allah aku memohon agar masih diberi kesempatan supaya isteriku terus mendampingi hidup ini.
Melihat keadaannya separuh sedar dan meracau kesakitan...membuat perasaanku sebak.Aku tenangkan dia dengan linangan airmata.Bila keadaan isteriku sudah stabil dan dipindahkan ke wad..barulah aku dapat melepaskan nafas lega dan bersyukur.Dan kini meskipun telah selamat kembali ke rumah namun masih perlu aku berjaga2 dan membawa isteriku membuat rawatan susulan.
Buat isteriku....tiada kata2 yang mampu aku ungkapkan apabila melihat kau dalam keadaan menderita kesakitan....tiada suara yang mampu aku luahkan selain linangan airmata yang mengiringi derita dirimu...aku sentiasa doakan kesejahteraan dirimu dan kebahagiaan kita berpanjangan.
Aku tidak mengharapkan kehidupan yang singkat bersamamu.."Ya Allah....panjangkanlah usia kami,berkatilah kehidupan kami,..kekalkanlah kebahagiaan rumahtangga kami...berilah kami kesempatan untuk terus mengabdikan diri kami kepadamu ya Allah..."....

1 comment:

suiszakmal said...

terima kasih abang...luv you

Daisypath Anniversary tickers

.

Thank You
Egic’98