Facebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook Layouts



Make Facebook Glitter Words />

La haulawala quwwata illa billa hil aliyyil azim...Knowing Is Not Enough, We must Apply & finally, Willing Is Not Enough,We Must Do..

Lirik Lagu (13) Resepi (3) si cilik (20) TINTA HATI (37) utama (24)

Followers

Wednesday, April 20, 2011

Sangat penat!

Alhamdulillah...rezeki,itulah ucapan yg terbaik dapat aku gambarkan betapa sibuknya aku hari ini.Sehari suntuk di kedai tanpa henti...Allah saja tahu betapa penatnya.Badan,kepala dan kaki semuanya sakit.
Adik aku lagilah penatnya,seawal 8 pagi  sehinggalah membawa ke jam 2 pagi,dahlah pregnant.
Seawal pagi membuat persiapan,syukur semuanya berjalan dengan lancar...Alhamdulillah.Hampir-hampir pitam tapi syukur masih sihat dan masih dapat mencoret peristiwa hari ini....di sini.
Hari ini bersusun kereta depan kedai dan tepi jalan,semuanya gara-gara Hi-Tea di Lemonade dan ceramah sempena kedatangan Bob Lokman.Alhamdulillah sambutan amatlah menggalakkan dan kami semua tak menang tangan di buatnya!.Sempat juga bergambar bersama abg Bob dan huby pula tak ketinggalan ambil autograf abg Bob Lokman siap minta tuliskan 'utk Isabellaku' khas untuk aku!Sukenye...Maklumlah Bob Lokman kan penulis lirik lagu Isabella nyanyian Amy Search.
(❤◕‿◕❤)Hari ini adalah hari yang menggembirakan dan juga menyedihkan bagi aku.
Yang gembiranya,semuanya berjalan dengan lancar dan kami dapat melakukannya dengan baik atas kerjasama semua pihak terlibat.Sambutan di kedai juga amatlah menggalakkan.
Yang menyedihkan pula,hari ini anak-anak sedikit terabai.Tak sempat nak bermanja-manja dengan angah atau nak mengajar kak long mengaji dan membuat kerja sekolah.Anak-anak pun tak dapat santai-santai kat kedai tadi kerana penuh sesak dengan orang.Kesian anak-anak.
Selesai kerja,balik saja ke rumah...anak-anak dan huby dah pun tido.(-_-).Sedih sangat...
Apa yang dapat aku buat ialah cium pipi huby dan anak-anak dan say gudnite walaupun tahu kesemuanya telahpun lena di buai mimpi.
Hmm....mengantuknya rasa tapi tak dapat aku pejamkan mata kerana badan penat sangat-sangat dan kepala pun berpinar-pinar.Lagipun terpaksa mengemas rumah yang bersepah-sepah ni dulu sebelum tidur sebab esok pagi-pagi lagi sahabat-sahabat nak datang meeting kat rumah.Walaupun rasa nak cancel jek meeting tapi aku tahu susah-payah demi kerja-kerja Islam ini akan di bayar di akhirat nanti,insyaAllah.
Oklah...kalau nak bercerita tak habis-habis rasanya.Oleh kerana masih banyak kerja yang menunggu,i think better stop here dulu....salam tata!!(^^,)

1 comment:

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih

Daisypath Anniversary tickers

.

Thank You
Egic’98