Facebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook Layouts



Make Facebook Glitter Words />

La haulawala quwwata illa billa hil aliyyil azim...Knowing Is Not Enough, We must Apply & finally, Willing Is Not Enough,We Must Do..

Lirik Lagu (13) Resepi (3) si cilik (20) TINTA HATI (37) utama (24)

Followers

Thursday, September 2, 2010

angah oh angah


Di suatu petang sedang aku sibuk menyiapkan hidangan untuk berbuka puasa dan angah berada di sampingku sambil makan pisang.....

"Ibu,monyet makan pisang kan?"tanya angah tiba-tiba.

Aku jawab,"yelah.."

Selapas dengar jawapan aku,angah bertanya lagi,
"orang pun makan pisang.....kan ibu?"

Aku angguk sambil jawab, "iya...." mengiyakan apa yang di katanya.

Aku pandang angah dan nampak seperti angah sedang berfikir.
"So....apa kesimpulannya?" Tanya aku memancing apa yang ada i fikiran anak kecil aku ini.

Angah pandang aku dengan wajah yang manidakkan sesuatu sambil geleng kepala..
kata angah....

"Angah bukan monyetttt............."

Serta merta aku tergelak besar...!!
Itu rupanya yang angah fikirkan!!

Alahai anak kecil.....cerdik sungguh!

2 comments:

Balqis Baharudin said...

haha...dialog ni sesuai untuk masukkan dalam jenaka kak umi tue...haha

Anonymous said...

hwhehhehehe

Daisypath Anniversary tickers

.

Thank You
Egic’98