Facebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook Layouts



Make Facebook Glitter Words />

La haulawala quwwata illa billa hil aliyyil azim...Knowing Is Not Enough, We must Apply & finally, Willing Is Not Enough,We Must Do..

Lirik Lagu (13) Resepi (3) si cilik (20) TINTA HATI (37) utama (24)

Followers

Tuesday, September 7, 2010

salam idulfitri buat suamiku...


Suamiku...
Dikala aku terleka,kau selalu mengejutku..
Dikala aku kesakitan,kau selalu disampingku..
Dikala aku tersasar,kau selalu membimbingku...
Dikala aku menyakitimu,kau selalu memaafkanku...
Dikala aku perlukan teman,kau selalu ada disisiku..
Dikala aku menangis,kau hiburkan hatiku...
Dikala aku banyak karenah,kau selalu sabar...
Banyaknya khilafku tetapi kau selalu menyayangiku setulus hatimu..


Tiada ucapan seindah bahasa yang mampu aku gambarkan
Akan kesabaran dan ketabahanmu hidup bersamaku....
Sempena bulan yang mulia ini..
Kususun sepuluh jari...memohon ampun dan maaf di atas segala kekhilafanku
Dan mengharapkan keredhaan hatimu atas segala sikapku yang menyakitimu...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

.

Thank You
Egic’98