Facebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook Layouts



Make Facebook Glitter Words />

La haulawala quwwata illa billa hil aliyyil azim...Knowing Is Not Enough, We must Apply & finally, Willing Is Not Enough,We Must Do..

Lirik Lagu (13) Resepi (3) si cilik (20) TINTA HATI (37) utama (24)

Followers

Saturday, February 19, 2011

Bilalah tiba masa itu??

   Memandang langit malam ini begitu sepi tanpa bintang-bintang di langit....sesepi hatiku....(hehhee...ayat xleh bla).
Tapi itulah perasaanku saat ini.Terasa benar kerdilnya diri.Adoii.....
Sebentar tadi berlangsungnya kenduri solat hajat dan doa selamat di rumah bapa mertuaku sempena keberangkantannya ke tanah suci.Entah timbangan apa difikiranku...atau dek kerana sibuk lantas terlupa,aku hanya sempat menjenguk hanya sebentar saja.Apalah agaknya diperkatakan mereka semua.Hmm...........tak habis aku mengeluh.Terasa juga bersalahnya diri.sepatutnya aku tutup kedai hari ni dan pergi meraikan atau menolong apa yang patut.Entah kenapa,hatiku terasa sayu mengenangkan keberangkatan ayahanda ke tanah suci nanti.Mungkin kerana memikirkan bila agaknya giliran aku pula...atau.....entahlah.Sukar untuk aku tafsirkannya.

Hmm.......................
   Keluhan demi keluhan dilepaskan malam ini.Tapi masih ada kesedihan terbuku di ruang hati.Sepatutnya aku gembira kerana kehadiran orang baru di dalam keluarga ini.Beberapa hari lepas kakak iparku selamat melahirkan seorang baby girl yang comel setelah berderet-deret lelaki ajer yang keluar(^_^).Sekarang menanti seorang lagi kerana adik perempuan aku pun dah pregnant.
Jauh di sudut hati...............aku kesyahduan(hehehee....lama x guna ayat camni).
Dah bertahun aku menunggu,tapi masih tiada rezeki lagi.Huhuhuuu...jelez!
Kawan-kawan yang lewat berkahwin dari aku pun dah berderet-deret rakyat diorang.Huhuuu.............bukan rezeki aku lagi.

    Apapun aku bersyukur akan kebahagiaan dan segala yang aku kecapi hari ini.Sesungguhnya Allah itu lebih tahu apa yang terbaik untuk hambaNya dan perancangan Allah siapalah yang tahu.Semoga kami semua tergolong dalam orang-orang yang soleh.Aminn

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

.

Thank You
Egic’98