Facebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook LayoutsFacebook Layouts



Make Facebook Glitter Words />

La haulawala quwwata illa billa hil aliyyil azim...Knowing Is Not Enough, We must Apply & finally, Willing Is Not Enough,We Must Do..

Lirik Lagu (13) Resepi (3) si cilik (20) TINTA HATI (37) utama (24)

Followers

Saturday, May 8, 2010

semua enjoy

Alhamdulillah selesai sudah program Persona Nisa' 2010.Penghargaan tak terkira kepada hubby tersayang kerana sanggup menjaga anak seharian dan selalu memberikan sokongan kepada diri ini dalam memilkul tugas dan tanggungjawab yang diamanahkan.
Sepanjang program Persona yang diadakan di Semporna Resort iaitu bermula dari seawal 8 pagi hingga berakhirnya jam 6 petang,hubby lah yang menguruskan dan melayan anak2.Seronok anak2 walaupun ibunya tak ada kerana dapat mandi kolam.3 jam bermain air,abahnya panggil langsung tak diendahkan dan tak hiraukan makan minum.Kalau aku pun seronok sebab kolamnya sangat menyeronokkan.

Begitulah seronoknya anak2 bila dapat bermain air.Dan aku pula sempat enjoy dengan hubby di tepi kolam renang...santai sambil memerhatikan anak2 bermain.







Apapun cuti sekolah anak2 tetap bermakna meskipun ibunya sibuk dengan pelbagai program..Alhamdulillah..syukur.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

.

Thank You
Egic’98